ВИКОРИСТАННЯ КАРТИ, ЯК ІСТОРИЧНОГО ДЖЕРЕЛА
ЯК АНАЛІЗУВАТИ ІСТОРИЧНИЙ ДОКУМЕНТ?
ЯК АНАЛІЗУВАТИ ІСТОРИЧНУ ПОДІЮ?
ЛОГІЧНА СХЕМА ВИВЧЕННЯ ІСТОРИЧНОГО ЯВИЩА
ХАРАКТЕРИСТИКА СУСПІЛЬНИХ ВИСТУПІВ ТА РУХІВ
ХАРАКТЕРИСТИКА ВІЙНИ
ЯК ВИВЧАТИ РЕВОЛЮЦІЮ?
ХАРАКТЕРИСТИКА І ОЦІНКА ІСТОРИЧНОЇ ОСОБИ
ЯК СКЛАСТИ ІСТОРИЧНИЙ ПОРТРЕТ?
ОЦІНКА ІСТОРИЧНОГО ФАКТУ
ПЛАН ХАРАКТЕРИСТИКИ АРХІТЕКТУРНОЇ ПАМ'ЯТКИ
ЯК АНАЛІЗУВАТИ ІСТОРИЧНУ КАРИКАТУРУ?
ЯК АНАЛІЗУВАТИ ІСТОРИЧНУ ФОТОГРАФІЮ?
ПОРІВНЯННЯ ІСТОРИЧНИХ ПОДІЙ ТА ЯВИЩ
ЯК НАВЧИТИСЬ ВИЗНАЧАТИ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЗВ'ЯЗКИ?
ВИЗНАЧЕННЯ НАСЛІДКІВ ІСТОРИЧНОГО ПРОЦЕСУ
ЯК ЗРОБИТИ ВИСНОВОК, УЗАГАЛЬНЮЮЧА СХЕМА АНАЛІЗУ ІСТОРИЧНИХ ФАКТІВ, ПОДІЙ, ЯВИЩ
Історична подія – сукупність логічно завершених та обмежених у просторі й часі історичних фактів
СХЕМА АНАЛІЗУ ПОДІЙ З ХРОНОЛОГІЧНОЇ ТОЧКИ ЗОРУ(ЛОКАЛІЗАЦІЯ ПОДІЙ У ЧАСІ)
- коли пройшли ці події, як довго вони тривали, в якій послідовності проходили;
- зверніть увагу на написи, діаграми, таблиці, портрети, рисунки, які є на карті, і ви зрозумієте, що є резон у твердженні „Карта – це державна шпаргалка”;
- на дрібномасштабних картах окремі позначки робіть цифрами, які включайте в умовні позначення, це впливатиме на естетику виконаної Вами роботи.
Види роботи з текстом підручника як джерелом інформації
- читання мовчки або вголос;
- виписування дат;
- складання хронологічних таблиць;
- робота з термінами, географічними назвами, висновками;
Вміння висловлювати власну думку при обговоренні історичних питань, усне рецензування відповідей інших учнів·
Уважно слухай відповідь товариша.·
· Дай оцінку, наскільки повною була відповідь; чи вірно викладено факти, чи була відповідь послідовною.Бери участь в обговоренні, доповнюй, виправляй помилки, неточності.
СКЛАДАННЯ ПЛАНУ
Спробуйте засвоїти зміст матеріалу в цілому.Уважно прочитайте назву теми плану, текст параграфу.
3апишіть головні, на Ваш погляд, думки тексту – це і будуть орієнтовні пункти Вашого плану.
Пам'ятайте! Структурно план поділяється на вступ, основну частину та висновки.
Кілька разів прочитайте текст, постарайтеся засвоїти його зміст в цілому.Конспектування
Історичні умови, виклики та вплив оточуючого суспільного середовища на формування особистості історичної постаті. Особистісні якості історичного діяча та умови їх становлення та формування.Схема характеристики історичної особи
Цілі діяльності та можливості їх досягнення.
Якими засобами та шляхами досягається поставлена мета.
Основні результати діяльності історичної особи для регіону, країни чи світу.
У чому значення діяльності цієї особистості.
Яке Ваше ставлення до цієї особи як людини та як історичного діяча?
Пам’ятка
Досліджуючи історичну постать, послідовно відповідай
на запитання:
1) Про кого йдеться?
2) Коли і в якій країни жив історичний діяч/діячка?
3) Про які його/її риси характеру та погляди відомо?
4) Із чим пов’язана основна діяльність цієї історичної
особи? До яких історичних подій вона причетна?
5) Які вчинки і дії цієї особи стали тобі відомі?
6) Яким є твоє ставлення до цієї історичної особи?
Комментариев нет:
Отправить комментарий